Tuesday 25 September 2012

Sjukling

Jag har flunssa och har därför stannat hemma idag. Det har regnat praktiskt taget hela dagen, och jag har sovit, rivt matt-trasor (berättar mera senare), sovit lite mer och förberett ett litet blogginlägg om hur trevligt det är att få post. Men hur gick det sen? Ljuset är usselt att fota i (det förbannade dåliga vädret!) och när jag väl fick bilderna tagna, så märkte jag att båda av mina kablar för fil-överförning är på skolan.

Superdricka mot flunssa: kamomillte med honung och ingefära.

Så ni får nöja er med denna brillianta mobil-tagna bild istället, och jag återgår till att kika igenom tredje säsongen på "Sveriges fulaste hem". Hoppas på att kunna starta vardagen imorgon bitti med nya krafter. Ta vara på er!

3 comments:

  1. Gute Besserung brukade momi säga! Skada att filten du virkat är här i H:fors, den skulle kunna värma dig alldeles särskilt väl!!

    ReplyDelete
  2. Mäkin olen kipeänä, ääni menneenä kirjoittelen gradua. Tsemppiä, kohtalotoveri! -Marde

    ReplyDelete
  3. Det regnar och ruskar i Helsingfors, och bobbor är i omlopp. Men hittills har vi fått vara friska här. Väntar på att få se dig!!

    ReplyDelete