Tuesday 11 September 2012

Hygge

Efter en arbetsam men givande dag väntade en trevlig överraskning i min epost - nämligen dessa myspys-bilder som min vän Karmen tagit! Hälften är från en ex tempore -promenad och kaffestund hos vår danska kompis, och hälften från veckoslutets plättkalas här hos mej. Senast nu har jag blivit fast besluten över att jag nog gärna jobbar intensivt och långa dagar under veckan, bara jag får koppla av under veckoslutet. Helst i gott sällskap, så som i detta fall.








Veckoslutet innehöll också en hejdundrande och en lite lugnare fest, loppisfyndande, inredningsprojekt härhemma och matlagning - men eftersom jag inte har fina bilder på allt det, så får vi ta det senare!

Karmen bloggar faktiskt också om sina utbytesstudier - klicka här för att ta er vidare dit.

1 comment: